Výhody spolupráce se společností Montego.cz najdete v tomto přehledu.

 
 

Možnosti plateb za pohony bran a vrat - zdarma

V našem eshopu máte možnost zaplatit za zboží:

  • platbou převodem pomocí QR kódu
  • dobírkou při doručení zboží
  • hotově při převzetí,
  • převodem na účet u bank jako jsou: Česká Spořitelna, Komerční banka, mBank, Fio, ČSOB, Raiffeisenbank, Moneta

Osobní odběry zboží


Levné osobní odběry (u objednávek nad 1.500 Kč zdarma) Vám nabízíme na 12-ti výdejních místech Uloženky - Heurekapoint: 3× v Praze - Praha 4, Praha 7 a Praha 9, 2 × v Brně - Brno město a Brno Černá Pole, v Ostravě - Ostrava Mariánské Hory, v Hradci Králové - Hradec králové město, v Olomouci - Olomouc Nová Ulice, v Plzni - Plzeň město,  v Českých Budějovicích - České Budějovice - Mladé, ve Zlíně - Zlín - areál T. Baťi, v Ústí nad Labem a pro Slovensko je to Bratislava.
Výdejní místo je i v Opavě, osobní odběr je možný i v sídle firmy - Opava Kateřinky.

Připravuje se.

Představu o společnosti Montego.cz získáte například prohlednutím získaných ocenění.

Webový server Eshop.MontEgo.cz (provozovatel) je jak z části tak z celku chráněným autorským dílem.

 
 
 

Velmi vstřícné jednání a maximální ochota i s poradenstvím.

18.11. 2022

Super obchod

13.11. 2022

Starší model ovladačů, který není běžně k dostání, přesto dodávka včas. Obchod doporučuji.

06.11. 2022
více recenzí
 
»Reklamace - jak postupovat

Reklamace - jak postupovat

 Reklamace

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami kupujícího ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Lhůta pro uplatnění reklamace
Veškeré zboží nabízené prostřednictvím stránek Boardmania.cz je nové a vztahuje se na něj zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
Blíže viz Reklamační řád.

Místo pro uplatnění reklamace:

MontEgo.cz s.ro., Pekařská 1639/79a, 747 05 Opava.


Blíže viz Reklamační řád.

Co udělat pro rychlé vyřízení reklamace:

Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE"
Dodat vyplněný Reklamační list, kde jsou uvedeny Vaše kontaktní údaje a popis závady, event. průvodní dopis, který obsahuje výše uvedené informace. Stáhněte si vzor ve formátu: PDF, MS WORD.
Přiložit Doklad o nákupu, nebo jeho kopie, případně jiný důkaz o nákupu v našem obchodě.
Záruční list - pokud byl vystaven
Blíže viz Reklamační řád.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace. Pokud máme veškerou potřebnou dokumentaci, vyřizujeme reklamace rychleji.

Blíže viz Reklamační řád.

Veškeré informace uvedené na této stránce mají informativní charakter. Závazně platí obchodní podmínky a reklamační řád.

 

 

 
 

Zeptat se prodavače

Jméno: *
Příjmení: *
Vaše bydliště: *
Váš telefon: *
Váš e-mail: *
Předmět dotazu:
Dotaz: *

Položky označené * je nutné vyplnit.

Doporučit stránku

Vaše jméno: *
E-mail příjemce: *
Předmět e-mailu: Reklamace - jak postupovat
Začátek e-mailu:
Vaše poznámka:

Položky označené * je nutné vyplnit.